• 06-10-2021, 13:38:56
    #1
    Selamün Aleyküm
    Sizce Ship abinin sonu ne olur?,sizce uzun vadeli yatırmak mantıklımı? Veya bir anda patlama olurmu..
  • 06-10-2021, 13:44:05
    #2
    toplam arzı bilmem kaç milyar trilyon olan bir coin her an her şeyi yapabilir. Bir anda pump yiyebilir bir anda dump da yapabilir. YTD
  • 06-10-2021, 13:47:28
    #3
    Nisan ayından beri elimde yüklü miktarda tutuyorum hedef 0.01 dolar tutmayada devam edecem
  • 06-10-2021, 13:48:26
    #4
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nisan ayından beri elimde yüklü miktarda tutuyorum hedef 0.01 dolar tutmayada devam edecem
    Xx.xxx bütçe mi? Riskli iş biraz sanki pek güvenemedim
  • 06-10-2021, 13:50:04
    #5
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xx.xxx bütçe mi? Riskli iş biraz sanki pek güvenemedim
    xxx.xxx hocam riski severim, risk olmadan kazançta olmaz
  • 06-10-2021, 13:50:09
    #6
    Çıkış trendine girdi, artık 30 bini mi 60 bini mi görür belli olmaz. Şu durumda en mantıklı iş, kârı alıp kalanı tutmak, kesinlikle tamamen çıkmamak.
  • 06-10-2021, 14:24:14
    #7
    Yaktı beni aylardır bekliyordum zarardaydım hep zararı kurtarıp hepsini bozdum şimdi gözü yaşlı yükselişini izliyorum 😥
  • 06-10-2021, 14:47:33
    #8
    Facebook kendi parası kabul edebilir mi sizce?

  • 06-10-2021, 17:37:58
    #9
    15 milyon küsür var şuan 2x kardayım 0.1 dolara kadar tutacağım .