YTD
Shiba elden çıkarma vakti geldimi ?
15
●408
- 07-10-2021, 06:41:00Neredeyse yüzde 100 yapmış sermayeyi alın kar dursun ben oolsam öyle yapardım kardeşim 5-6 ay önce al demişti artmaz diye almamıştım
YTD
- 10-10-2021, 16:13:19Bugün biraz daha düşüş var gibiTheRohan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2021, 16:21:42Yatırdığını çektikten sonra geri kalanı ister düşsün istersen 2-3 yıl sonra x5 yapsın önemli olmaz. Yatırdığını almışsın sonuçta.
YTD - 11-10-2021, 20:29:304 ay öncesi binanceye ilk girdiğinde 900 dolarlık 0.00002318 usd'den almıştım sonradan 0.00000600 ya kadar düştü satmadım şimdide satmayacağım o günden bu güne hesabıma dahi hiç girmedim.