• 07-10-2021, 06:41:00
    #10
    Neredeyse yüzde 100 yapmış sermayeyi alın kar dursun ben oolsam öyle yapardım kardeşim 5-6 ay önce al demişti artmaz diye almamıştım YTD
  • 07-10-2021, 06:51:21
    #11
    nisan öncesi de 0.000035'den alıp sert düşüş yaşandığı zaman 3-4 ay sabredip sattım tekrar çıktı ama bu tamamen risk ve memecoinler kumardan başka bir şey değil.
    • neoplan37
    neoplan37 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2021, 17:49:45
    #12
    Ben azıcık daha bekleyeceğim, 3000 sats üstü 4200 hedef olur
  • 10-10-2021, 16:13:19
    #13
    TheRohan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben azıcık daha bekleyeceğim, 3000 sats üstü 4200 hedef olur
    Bugün biraz daha düşüş var gibi
  • 10-10-2021, 16:21:42
    #14
    Yatırdığını çektikten sonra geri kalanı ister düşsün istersen 2-3 yıl sonra x5 yapsın önemli olmaz. Yatırdığını almışsın sonuçta.
    YTD
  • 11-10-2021, 20:29:30
    #15
    4 ay öncesi binanceye ilk girdiğinde 900 dolarlık 0.00002318 usd'den almıştım sonradan 0.00000600 ya kadar düştü satmadım şimdide satmayacağım o günden bu güne hesabıma dahi hiç girmedim.
  • 11-10-2021, 22:43:42
    #16
    4000 sats satış yazdım, yeter artık, bu gece gidebilir ama maliyet 570 sats