Arkadaşlar 10 bin liralık holo almıştım 6 nisanda. O günden bu güne tersteyim ve zararım günden güne artıyor. En son param 4.500 liraya düştü. Benim gibi terste olan var mı?
0.21'den aldım b
Holo'dan benim gibi terste olan varmı
9
●153
- 19-05-2021, 00:25:09
- 19-05-2021, 00:26:23Hocam kripto para işinde hızla yükselen coinlere yatırım genelde yapılmıyor yükseldiği gibi düşüşu de büyük oluyor
- 19-05-2021, 00:34:25Bakkali kasabi manavi herkes holoda terste bekliyor hocam
Sahsen bende ayni sekilde
- 19-05-2021, 08:46:40Ben de piyasaya giriş yapayım, bakayım neymiş dedim 4 5 gün önce 500 lira bastım. 😀🤣
Sahsen bende ayni sekilde