• 19-05-2021, 00:25:09
    #1
    Arkadaşlar 10 bin liralık holo almıştım 6 nisanda. O günden bu güne tersteyim ve zararım günden güne artıyor. En son param 4.500 liraya düştü. Benim gibi terste olan var mı?

    0.21'den aldım b
  • 19-05-2021, 00:26:23
    #2
    Kurumsal PLUS
    Hocam kripto para işinde hızla yükselen coinlere yatırım genelde yapılmıyor yükseldiği gibi düşüşu de büyük oluyor
  • 19-05-2021, 00:27:04
    #3
    2 3 gün sonra yükselir hocam büyük ihtimalle bence hep öyle oluyor zaten bence bekleyin ytd
  • 19-05-2021, 00:28:44
    #4
    🖐️🖐️🖐️🖐️
  • 19-05-2021, 00:31:37
    #5
    Her önüne gelen her coine(hot,chz,doge vs...) 1 dolar olacak yazarsa........
  • 19-05-2021, 00:32:27
    #6
    Hocam baya bi tepeden almışsınız geçmiş olsun
    %55 zarar eden adama kimse sat diyemez ki el mecbur beklemeye zarar dediğin tek haneli olur bu çok büyük
  • 19-05-2021, 00:34:25
    #7
    Bakkali kasabi manavi herkes holoda terste bekliyor hocam Sahsen bende ayni sekilde
  • 19-05-2021, 08:40:41
    #8
    biz 0.12 den aldık halen tersteyiz sizinki bizimkinin yanında takla atmak oluyor sanırım
  • 19-05-2021, 08:46:40
    #9
    Ben de piyasaya giriş yapayım, bakayım neymiş dedim 4 5 gün önce 500 lira bastım. 😀🤣