Battık (Shiba) %65 Zarar...
195
●9.320
- 18-05-2021, 08:57:05Hocam tavandan almışsınız battık diyorsunuzraskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pump yediği dönemde almışsınız geçmiş olsun beklemekten başka çareniz yok
YTD.
- 18-05-2021, 11:21:21Bu tür shitcoin kategorisinde olan, her hangi bir şekilde projesi olmayan gerçek hayatta bir soruna çözüm üretmeyen coin ve token alımları yaparken aklınızda bulunması gerekenler;
Öncelikle hali hazırda %1500-2000 üzeri yaptığı dönem girilmez. Elon bir twit attıktan sonra çok aşırı bir şekilde yükselmişti, sizin aldığınız kur normal fiyatından ortalama %1800 çıkmış hali. Yine de alınmaz mı alınır, ancak 3-5 ay olarak değil 3-5 yıl olarak düşünmeniz gerekiyor. Coin'lerin değeri toplam arza bağlı olarak veya projenin amacına ve bu amaç doğrultusunda takvimlerindeki etkinliklerin gerçekleşmesine paralel olarak belirleniyor, Şuan %40'a yakın shib, vitalik tarafından yakıldı. Uzun vadede sizin aldığınız fiyatın üzerine çıkartacaktır bu işlem. Zamana bırakmanız gerekiyor, gündemden düştükçe alanlar umudunu kesecektir. Binance, Huobi gibi borsalarda ufak coin'leri kendi borsa token'larına çeviren araçlar var cüzdan kısmında, insanlar aldıkları coinden umudu kesince genelde borsa token'ına çeviriyor, alıp kendi oluşturduğu cüzdana çekenler oluyor, cüzdan bilgilerini unutup coinlere erişimi kaybedince o miktarlar da piyasadan çekilecek.
Doge ve Bitcoin bunlara en iyi örnek, Bitcoin'in para etmediği zamanlarda ben de dahil bir çok insan indirip kurcaladı, 3-5$ lık binlerce btc alıp cüzdanlarında denedi daha sonra erişim bilgilerini kaybetti (format veya pc'den gereksiz dosyaları silerken alt klasörlerde farkında olmadan silerek vs sebeplerle) milyonlarca coin bu şekilde piyasada kullanılamaz hale gelince satacak coin azalıyor, ve talep oluştuğu dönemlerde coin'i satan kullanıcı sayısı azaldığı için değeri katlanarak artıyor. Bugün eğer o ilk bitcoin kullanıcılarının cüzdanlarına hala erişimleri olsa Bitcoin sizce bu seviyelere gelebilir miydi? 1000BTC satıldığında fiyat neredeyse 8-10k dolar aşağı çekiliyor, yüzbinlerce hatta milyon btc olan cüzdanlar var ancak erişilemiyor, erişim olsa ve bu yüzbinlerce btc satılabilse Btc 1000 doları göremezdi.
Shib coin için de aynı şeyler söz konusu, bir çok insan umudunu kaybedip sağa sola bağış şekilde dağıtacak, borsa token'ına çevirecek, belki bir gün yükselir diye kendi cüzdanına çekecek. Unutulma dönemine girdikten sonra piyasadan milyonlarcası kaybolacak, tekrar gündeme geldiğinde bir çok yatırımcısının aklına gelecek ancak erişimini kaybetmiş olacak bir bölümü, satış baskısını azalttığı için zamanla satan bulunamayacak ve değerlenmeye devam edecek.
Hiç bir özelliği yok ancak gördüğümüz gibi boğa dönemlerinde insanlar çok değişik olaylara para yatırıyor. Tekrarı olacaktır.
Canınızı acıtacak tutarlar yatırmadıysanız dediğim gibi 3-5 yıl olarak bakmanız gerekiyor, bu kadar artmış bir coin 3-5 günde size getiri sağlayamaz. Ancak dediğim adımlar olduğunda ve piyasada dolaşımda olan miktar azaldıkça mecburi olarak artacaktır. - 20-05-2021, 11:01:26Arkadaşlar ben biraz geri kafalıyım. Fiziksel olarak görmediğim şeylere yatırım yapmak kasıyor beni eşimle yaşadığımız tartışma sonrası hesaplarımızı ayırdık eşim bana dedi paramla ne yapayım altın al dedim altın 2 kat arttı eşimle aramız biraz düzeldi. btc olsaydı ve bu düşüsü eşi görseydi evde cinayet çıkardı btc yatırımı sabırlı insaın işidir. hani yaa sabır derler ya
- 20-05-2021, 11:41:00hocam bu saatten sonra bütün coinler çakılacak gibi. şimdi bakıyordum da bütün coinler zirve noktalarından %70 80 aşağıda durumdalar 10 lira olan şey 2 liraya düşmüş. umarım piyasa düzelir diyoruz. ytdraskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2021, 01:23:56Son 1.5 aydır altın artacak coin düşecek diye youtube de açıklamalar vardı.kcokol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altının artışı israil-filistin savaşından kaynaklandı.
Demek ki savaşı daha önceden bilenler vardı...
Güncelleme

Pump yediği dönemde almışsınız geçmiş olsun beklemekten başka çareniz yok