• 14-05-2021, 03:03:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ciddi anlamda görünce sinirlerim bozuluyor. belki çok garip bi durum benim adıma ama, konsuunu bile görmekten gına geldi.
  • 14-05-2021, 03:04:35
    #2
    ben de bitcoinden çok bu tarz başlıklar görüyorum
  • 14-05-2021, 03:06:28
    #3
    Girdiğin ortamlardada çok mevzusunu yapıyorlar aynen gına geldi artık.
  • 14-05-2021, 03:06:51
    #4
    Arkadaşa nasılsın diyorum, bitcoin gibi düşüşlerdeyim diyor
  • 14-05-2021, 03:08:22
    #5
    Merhaba.

    Bitcoin konusu görmemek için dünya gündemini değiştirmeniz gerekmektedir, tek başınıza yapabiliyorsanız buyurun meydan sizindir.
  • 14-05-2021, 03:09:25
    #6
    trane34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de bitcoinden çok bu tarz başlıklar görüyorum
    +1 herşeyin bir patlama dönemi vardır, 4-5 sene önce facebook bayilik paneli için koşturuyorduk bıraktık, şimdi herkes smm panelci oldu, 2 sene sonra farklı bir şey çıkacak, aynısı bu durum içinde geçerli. Hayat devam ediyor gündemi değiştirmek pek mümkün değil akışına bırakmak lazım.
  • 14-05-2021, 03:15:08
    #8
    Eskiden metrobüste herkes telefonda şeker kırardı, meyve sebze keserdi.
    Şimdi herkesin ekranında btctürk, binance
  • 14-05-2021, 03:19:46
    #9
    Hostragons adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.

    Bitcoin konusu görmemek için dünya gündemini değiştirmeniz gerekmektedir, tek başınıza yapabiliyorsanız buyurun meydan sizindir.
    Bu mantıklı cevabınızdan dolayı bundan sonraki tüm alışverişlerimi sizden yapıcam.
    Hatta yarın sunucu değişikliği için sitenizi inceleyeceğim.
    Mutlu bayramlar...