• 13-05-2021, 06:31:46
    #1
    Selam dostlar ben doge coinin yükseleceğine inandığım için bir kaç saat önce alım yaptım. Hislerimde genelde yanılmam gerekirse 1 ay bekleceğim ve sonucu buraya yazacağım. Yorumlarınızı eksik etmeyin İyi bayramlar



    15.05.2021 21:42 Durumu:

  • 13-05-2021, 06:56:08
    #2
    Hocam keÅŸke inanmak yetse . Åžtudgarttan bilgi mi geldi
  • 13-05-2021, 07:01:57
    #3
    kaç lira kaybettiniz hocam geçmiş olsun
  • 13-05-2021, 07:20:08
    #4
    DOGE kolay kolay patlamazz.. YTD
  • 13-05-2021, 07:23:42
    #5
    Benim de hesabımda taa 2-3 sene öncesinden kalma 0.97 doge coin var. Bi umut ileride 10-20kları görürse diye satmıyorum
  • 13-05-2021, 07:38:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Elon satsa sonra panik satışı olsa 10 kuruşa kadar düşer, Dogecoin'e yatırım yapmak Elon Musk'un eline bakmak gibi
  • 13-05-2021, 08:03:03
    #7
    Doge yerine shiba mı düşünseydiniz acaba?
  • 13-05-2021, 08:05:44
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dogeyi bende sepetimde bekletiyorum. bakalım
  • 13-05-2021, 10:09:50
    #9
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Doge, Shiba… Bir tweetle yükselip, bir tweetle düşen, hiçbir projesi olmayan kumar coinleri. Sörf dalgası gibi grafiklerine nasıl güvenip alıyorsunuz anlamıyorum. İnşallah kazanırsınız tabii.