• 14-04-2021, 19:26:55
    #1


    Arkadaşlar son kırılım zirveyi gösterir mi sizce? Paraların eriyişini izliyorum
  • 14-04-2021, 19:27:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ayni bebde oyle
  • 14-04-2021, 19:30:02
    #3
    Kac paradan aldinizki ben bugun aldim 0.0074 usd den
  • 14-04-2021, 19:30:37
    #4
    2 sine bende yatırdım ikiside düşüşte ama grafiğe bakacak olursak çıkış pek de uzun sürecek gibi görünmüyor, hayırlısı ytd
  • 14-04-2021, 19:31:07
    #5
    Dogecoin de dipleri gördü şuan zirvede 😂
  • 14-04-2021, 19:31:31
    #6
    Eğer bu şekilde kademeli olarak düşmeye devam ederse. Bence tahminen mayıs ayında güzel bir pump alabilir. YTD
  • 14-04-2021, 19:31:46
    #7
    ✅ Dijital Reklam Ajansı
    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kac paradan aldinizki ben bugun aldim 0.0074 usd den
    79 dan aldım bekliyorum
  • 14-04-2021, 19:33:34
    #8
    semiih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    79 dan aldım bekliyorum
    0.0135 usd yi gordu tabiki sisirdiler ama yinede tahminin fazla dusmez YTD
  • 14-04-2021, 19:34:55
    #9
    ✅ Dijital Reklam Ajansı
    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.0135 usd yi gordu tabiki sisirdiler ama yinede tahminin fazla dusmez YTD
    Sepetim BTT HOLO ve WIN var hepsi düşüşte