• 24-03-2021, 01:13:49
    #1
    Yatırım tavsiyesi değildir.
    Açtığım eski bir konu vardı. HOT mu tutsam diyordum. Tutmadım.

    madtank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu açtıktan bugüne HOT 3x yapmış... Aldım mı ? Tabiki de hayır. Hay böyle işi..
    Şimdi araştırmalarım sonucu altyapısını ekibini ve projesini beğendiğim bir token var. UTK , Utrust. Kabaca anlatmak gerekirse faaliyet alanı ödeme sistemleri entegrasyonları. HOLD adında VISA anlaşmalı bir uygulaması ve debit kartı var. Bazı internet sitelerinde utrust ödemeleri alınmaya başlandı.

    Neden bu konuyu açıyorum ? HOT ' da yaptığım disiplinsizliği yapmamak adına. Burası da bir günlük olarak kalsın. Olur da hedeflerim gelirse döner bu konuyu alıntılarım. Ben bu token'ın henüz fiyatlanmadığını düşünüyorum.

    işin teknik kısmında ise fincan kulp yapmış durumda.

    Toplam arz 500.000.000 bunun 450.000.000 (%90) dolaşımda

    Edit: alış ortalamam $0,64 şuan $0,61 seviyelerinde
    Edit2: 0,66 oldu konuyu açtıktan sonra aramızda balina mı var doğru söyleyin
    Edit3: Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte 15.000tl lik bir SPOT alımı yaptım. Satış hedefim $1.10 satış zaman hedefim : Nisan ilk haftası (mart sonu haber akışı var) Projeyle ilgili daha büyük gelişmeler olursa daha uzun süre saklamayı düşünüyorum.


    Günlük amacıyla yazılmıştır.

    Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
    Final edit :
    arkadaşlar benden görüp alan olmuşsa hak geçmesin diye durum güncellemesi yapıyorum.
    0,64 maliyetli UTK leri 0,6650 den küçük bir karla çıktım.
    çıkmamın sebebi : daha iyi bir fırsat bulduğumu düşünüyorum. bunu düşünmeseydim UTK tutmaya devam ederdim. yatırım tavsiyesi değildir.
    fırsat olduğunu düşündüğüm şey : https://www.r10.net/referansli-coin-...bitci-com.html
  • 24-03-2021, 01:16:01
    #2
    kulp olayı ne anlama gelmektedir hocsm
  • 24-03-2021, 01:17:15
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kulp olayı ne anlama gelmektedir hocsm
    Fincal kulp diye araştırırsanız daha detaylı bilgi edinebilirsiniz. Fincan ve fincanın kulbu şeklinde grafik tamamlandığı zaman yükseliş olacağı öngörülür. Burda fincan tamamlanmış. Kulpta nispeten tamamlanmış
  • 24-03-2021, 01:19:13
    #4
    madtank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fincal kulp diye araştırırsanız daha detaylı bilgi edinebilirsiniz. Fincan ve fincanın kulbu şeklinde grafik tamamlandığı zaman yükseliş olacağı öngörülür. Burda fincan tamamlanmış. Kulpta nispeten tamamlanmış
    Anladım, yatırım tavsiyesi gibi olmasın diye soruları biraz değiştirerek soruyorum. Siz ne kadar tutmayı düşünüyorsunuz elinizde Orta vadeli bir yatırım sanırım
  • 24-03-2021, 01:26:24
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım, yatırım tavsiyesi gibi olmasın diye soruları biraz değiştirerek soruyorum. Siz ne kadar tutmayı düşünüyorsunuz elinizde Orta vadeli bir yatırım sanırım
    Konuyu güncelledim hocam. Bu ay sonu projeyle ilgili haber akışları var. Ben beklediğim hareketi bu ay sonu yapması gerektiğini düşünüyorum.

    Çok rica ediyorum kimse araştırmadan girmesin. YTD
  • 24-03-2021, 02:15:37
    #6
    madtank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu güncelledim hocam. Bu ay sonu projeyle ilgili haber akışları var. Ben beklediğim hareketi bu ay sonu yapması gerektiğini düşünüyorum.

    Çok rica ediyorum kimse araştırmadan girmesin. YTD
    Hocam coinlerle alakalı haberleri hangi siteden takip ediyorsunuz.
  • 24-03-2021, 02:22:56
    #7
    AykutSaglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam coinlerle alakalı haberleri hangi siteden takip ediyorsunuz.
    Şuradan https://coinmarketcal.com/tr/

    Ve ekibin twitter hesabından kontrol ediyorum gelişmeleri.
  • 24-03-2021, 10:44:12
    #8
    Growth Manager
    size güvenerek 300 liramı attım, yatırım tavsiyesi değildir.

    haberleri paylaşır mısın benimle hocam etiketleyip?
  • 24-03-2021, 12:12:20
    #9
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size güvenerek 300 liramı attım, yatırım tavsiyesi değildir.

    haberleri paylaşır mısın benimle hocam etiketleyip?
    hayırlı olsun inşallah mahcup olmayız önemli bir gelişme olursa etiketlerim sizi