• 30-01-2021, 22:18:39
    #1
    Merhabalar,
    Dogecoin furyasına katılıp silkelenenlerdenim kaybettigim para üzecek bir miktar değil fakat zarar kötü hissettiriyor her halükarda.
    Bugün elimdeki nakiti 4.500 lerde satabilecekken 3.850 tl ye sattım toplamda 6.000 liralık alım yapmıstım 6.300 e dayandıgında satmadım elimizde patladı
    Dogecoin konusunda inanılmaz bir düşüş var gece yarısı dahada düşecek düzeltme yapılıyor gördügüm kadarıyla ..
    Bu saatten sonrada daha yükseleceğini sanmam , sizlere tavsiyem kripto paralara girmeyin yatırım yapmayın.
    Heleke yüzde olarak % artış gösteren coinlere sakın alım yapmayın.
    Sürekli zarar gösteren coinlere 50-100 tl lik yatırımlar yapın gün sonunda + ya geçenleri satarsınız.
    Benim için coin bitmiştir.
    Söylieceklerim bu kadar....
  • 30-01-2021, 22:19:54
    #2
    Platin üye
    Çok geçmiş olsun hocam
  • 30-01-2021, 22:20:48
    #3
    10kdan 8k zararım var yinede satmadım çıkacağını ümit ediyorum bugün olmazsa elbet çıkacak diye tahmin ediyorum.
  • 30-01-2021, 22:21:50
    #4
    Walla hocam talihsizlik olmuş sizin için.
    1.000,-₺ yatırdım ve 7.000 olarak aldım.
    Eş dost çevremde bulunan arkadaşlar da 1.000'er TL yatırdılar ve bu miktarda kazandılar.
    Tüm dost ve çevrem fazlası ile kazandı.
    Umarım düzelir.
  • 30-01-2021, 22:21:58
    #5
    emirhanbaytekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10kdan 8k zararım var yinede satmadım çıkacağını ümit ediyorum bugün olmazsa elbet çıkacak diye tahmin ediyorum.
    Bitcoini 3 hafta bekledim yükseliste satıp doge aldım dogenin çıkacagını zennetmiyorum artık benim için buraya kadardı.
  • 30-01-2021, 22:22:27
    #6
    Aldık artık satma imkanım yok. Satma işlemini yapamam, yediremem galiba kendime ahahah Sizden daha düşük işlem hacmim 1000 TL kadar. Artık 1 yıla mı yükselir 2 yıla mı bekleyip göreceğim. Geçmiş olsun
  • 30-01-2021, 22:23:27
    #7
    karakaya26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldık artık satma imkanım yok. Satma işlemini yapamam, yediremem galiba kendime ahahah Sizden daha düşük işlem hacmim 1000 TL kadar. Artık 1 yıla mı yükselir 2 yıla mı bekleyip göreceğim. Geçmiş olsun
    Bozdurdugum parayı farklı sekilde değerlendirip zararımı oradan kurtarıcagım artık
  • 30-01-2021, 22:23:36
    #8
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Dogecoin furyasına katılıp silkelenenlerdenim kaybettigim para üzecek bir miktar değil fakat zarar kötü hissettiriyor her halükarda.
    Bugün elimdeki nakiti 4.500 lerde satabilecekken 3.850 tl ye sattım toplamda 6.000 liralık alım yapmıstım 6.300 e dayandıgında satmadım elimizde patladı
    Dogecoin konusunda inanılmaz bir düşüş var gece yarısı dahada düşecek düzeltme yapılıyor gördügüm kadarıyla ..
    Bu saatten sonrada daha yükseleceğini sanmam , sizlere tavsiyem kripto paralara girmeyin yatırım yapmayın.
    Heleke yüzde olarak % artış gösteren coinlere sakın alım yapmayın.
    Sürekli zarar gösteren coinlere 50-100 tl lik yatırımlar yapın gün sonunda + ya geçenleri satarsınız.
    Benim için coin bitmiştir.
    Söylieceklerim bu kadar....
    Hatanın sizde olduğunu düşünüyorum %700-800 artmış bir coine girmek k*mardan bir farkı olmasa gerek ama tecrübe iyidir birdahakine daha dikkatli olursunuz geçmiş olsun.
  • 30-01-2021, 22:23:41
    #9
    Doğru zamanda çıkmayınca böyle oluyor. Bende 0.15krş dan aldım bir miktar dün sabah 0.55krş dan sattım hepsini