• 30-04-2020, 15:16:25
    #1
    Merhaba elimde 10.000 tl var şuan bitcoin alıp bekleme mi yapmalıyım yoksa al sat ile daha fazla kazanır mıyım? Tavsiyeleriniz nelerdir acaba ?
  • 30-04-2020, 15:17:19
    #2
    (BENCE) Takip et , Yatır , Bekle .... Çek
  • 30-04-2020, 15:18:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Şu sıralar almayı tavsiye etmiyorlar, 9200-9500 arası düşüşe geçeceği düşünülüyor.
  • 30-04-2020, 15:18:44
    #4
    hocam iki hafta önce nerelerdeydin
  • 30-04-2020, 15:19:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    65500 den girdik bugun 62000 de sürünüyor tavsiye etmem ...
  • 30-04-2020, 15:20:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    şahsi fikrim 12 13 bin dolar seviyesini gorur mayıs ayı bitmeden

    (yatırım tavsiyesi değil aman ha)
  • 30-04-2020, 15:22:01
    #7
    cinde durum iyileştiği için artacaktır bence tabi söz ekonomistlerin. Yatırmanızda tavsiye var.
  • 30-04-2020, 15:22:57
    #8
    esparko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iki hafta önce nerelerdeydin
    Hocam bir yerden beklediğim para vardı sormayın şuan kararsız kaldım
  • 30-04-2020, 15:31:59
    #9
    Btc şu an en üst seviyedeyken almamak gerekir. Daha kâr satışları gelecek.