• 09-12-2017, 17:16:25
    #1
    Bir ara minergate ile monero cpu mining yapıyordum ve bayağı bir mining yaptım 1 BTC 3500 Tl idi o zaman ve benim 3500 kurundan günlük kazancım minimum 600 liraydı elimdeki tüm btc leri o zaman satmıştım 3500 kurundan 😂
    Tabi monero da 18 dolardı o zaman şimdi 1 monero 280 dolar

    Minergatede 7-8 dolarlık bir monero , fantomcoin vs bırakmıştım öylesine. Şimdi girip bir bakıyım dedim öylesine bıraktığım 7-8 dolar 320 dolar olmuş 😂😂

    Hep okurdum galiba benimde ufaktan başıma geldi unutup zengin olma gibi keşke böyle 40-50 monero unutsaydım da 😂
  • 09-12-2017, 17:20:19
    #2
    Hiç yoktan iyidir,😊
  • 09-12-2017, 17:25:20
    #3
    Hayırlı olsun bence onuda unut kalsın
  • 09-12-2017, 17:35:10
    #4
    Ya Btc'leri unutsaydın
  • 09-12-2017, 17:35:51
    #5
    benimde 1 tllik bitcoin şuan 75 tl oldu zamanında 1 2 btc unutmuş olsaydık fena olmazdı
  • 09-12-2017, 17:46:12
    #6
    Arkadaşım 2016'da 3 BTC almıştı daha geçen hafta hatırladık.
  • 09-12-2017, 17:50:45
    #7
    mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Btc'leri unutsaydın
    monero olarak kazıyodum sonra btc ye çevirip satıyordum hocam zaten . İlla btc unutmaya gerek yok zaten coinin btc karşılığı var . Kazma zorluğu daha basitti
  • 09-12-2017, 17:59:33
    #8
    Unutkanlığın güzel yanınıda BTC sayesinde öğrendik
  • 09-12-2017, 18:02:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bende bu sene ortalarında aws ile kasmıştım. O zamanlardan kalan “artıklar” 40$ Olmuş. Totalde şimdinin değeri ile 38 binlik kazım yapmışım. Keşke diyor insan

    He bi de 280 tane ByteCoin kalmış. Kim bilir 3-5 yıla yükselir belki.