Bende bu sene ortalarında aws ile kasmıştım. O zamanlardan kalan “artıklar” 40$ Olmuş. Totalde şimdinin değeri ile 38 binlik kazım yapmışım. Keşke diyor insan

He bi de 280 tane ByteCoin kalmış. Kim bilir 3-5 yıla yükselir belki.