• 27-12-2013, 17:07:01
    #10
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu piyasa batar ya da çökerse piyasaya heralde 1-2 günde yüzlerce ekran kartı doluşur

    Bu ürünün gümrüğe takılma ihtimali var mı?
    Ürün nasıl birşey bilinmiyor. Sadece hayali prototipler.

    Ayrıca ürün 3. çeyrekte teslim edilecekmiş. Şimdi ödeme yap 9 ay sonra yandı gülüm keten helva
  • 27-12-2013, 17:12:28
    #11
    Misafir
    Mike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün nasıl birşey bilinmiyor. Sadece hayali prototipler.

    Ayrıca ürün 3. çeyrekte teslim edilecekmiş. Şimdi ödeme yap 9 ay sonra yandı gülüm keten helva
    ve i görmek, şüphe etmeye yeter
  • 27-12-2013, 18:27:14
    #12
    bu ürünün çıkmasını yaklaşık 3 aydır takip ediyorum ilk önce yabancı forumlardan duydum sonrada reddit ve çeşitli coin bloglarından sonrasında takibe aldım. 1 - 2 ay sonra gondermeleri banada garip geliyor fakat stokta olmayan diğer ürünler içinde sha256 içinde yüksek donanımlar için uzun zaman bekletiyorlardı. Sonra şirket sahipleri nereli bilmiyorum ama arab kökenli onu biliyorum. hesaplarıma göre 2 cihazda kendilerini 2 aya kadar amorti ediyor. Bencede biraz beklenmeli sahte miner satıcıları bu işlerden büyük para kaldırdılar. Firma manchesterda adresi verilmiş. Birazda kullananları inceliyelim 1 2 aya kadar yabancı forumlardan detayları alırız.
  • 27-12-2013, 18:35:29
    #13
    dewadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ürünün çıkmasını yaklaşık 3 aydır takip ediyorum ilk önce yabancı forumlardan duydum sonrada reddit ve çeşitli coin bloglarından sonrasında takibe aldım. 1 - 2 ay sonra gondermeleri banada garip geliyor fakat stokta olmayan diğer ürünler içinde sha256 içinde yüksek donanımlar için uzun zaman bekletiyorlardı. Sonra şirket sahipleri nereli bilmiyorum ama arab kökenli onu biliyorum. hesaplarıma göre 2 cihazda kendilerini 2 aya kadar amorti ediyor. Bencede biraz beklenmeli sahte miner satıcıları bu işlerden büyük para kaldırdılar. Firma manchesterda adresi verilmiş. Birazda kullananları inceliyelim 1 2 aya kadar yabancı forumlardan detayları alırız.
    1-2 ay değil. 3. çeyrekde göndereceklerini yazmışlar siteye. 6-9 ay.
  • 27-12-2013, 19:16:07
    #14
    Mike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 ay değil. 3. çeyrekde göndereceklerini yazmışlar siteye. 6-9 ay.
    o zaman ilk siparişleri aldılar. çünkü ilk 25inde yayınladıklarında 4 - 8 haftada teslim yazıyordu
  • 28-12-2013, 02:10:52
    #15
    eger kisa zamanda boyle birsey cikarsa ben yanarim.
  • 28-12-2013, 02:27:25
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ürünü almak ahmaklık olur.
    5 mhz'lik ürün 5bin TL(1350 pound) yapıyor.

    Aşağı yukarı aynı paraya ekran kartıyla o mhz değerlerine ulaşılıyor ilerde coin piyasası çökerse yada çok güzel bir ürün çıkar donanım değiştirmek isterseniz ekran kartlarını rahatlıkla satarsınız fakat o ürün elinizde patlar.
    Birde 8-9 ay sonra gönderilecek büyük ihtimal 2-3 ayda sarkar anca 1 sene oda firma kaçmazsa.
  • 28-12-2013, 03:25:18
    #17
    Evet şok şok şok piyasada 1600tl olan galaxy s4 ü site sadece ama sadece 159tl ye veriyoruzzz internet sitemizden satın alın kargoyu açıp baktıgınızda ya oyuncak telefonla yada dandik çin malı telefonla karşılaşın yada hiçbirşeyle.
  • 28-12-2013, 13:16:58
    #18
    S4l1h adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünü almak ahmaklık olur.
    5 mhz'lik ürün 5bin TL(1350 pound) yapıyor.

    Aşağı yukarı aynı paraya ekran kartıyla o mhz değerlerine ulaşılıyor ilerde coin piyasası çökerse yada çok güzel bir ürün çıkar donanım değiştirmek isterseniz ekran kartlarını rahatlıkla satarsınız fakat o ürün elinizde patlar.
    Birde 8-9 ay sonra gönderilecek büyük ihtimal 2-3 ayda sarkar anca 1 sene oda firma kaçmazsa.
    coin sistemi çökerse elde kalıcaktır katılıyorum. 5000 tllik bir bütçeyle hangi ve kaç tane ekran kartı almamız gerekli bu mh/s ulaşabilmek için? powerda dahilmi?