• 26-06-2024, 21:32:34
    #1
    Amerika Birleşik Devletleri, Coinbase'e 4 bin #Bitcoin gönderdi.
  • 26-06-2024, 21:37:31
    #2
    Instagram mavi tik✅
    niye
  • 26-06-2024, 21:52:45
    #3
    Keşke göndermeseymiş. Soğuk cüzdanda saklasalar daha güzel olurdu
  • 26-06-2024, 22:24:50
    #4
    4000 btc gönderip milleti bi panikletiyorlar hemen satacaklarını düşünmüyorum.
  • 26-06-2024, 22:27:37
    #5
    4k btc ani satılsa bile piyasayı çok etkilemez bence.