• 11-06-2022, 23:18:11
    #1
    Son Dakika!
    Ödül merkezi sanırım açıldı ve sadece 5$ veriliyor KYC doğrulamasına.
    Bu nasıl iştir?
  • 11-06-2022, 23:20:20
    #2
    Alıntı
    Doğrulamayı Ödül merkezi kesintisinden önce başlattıysanız ve başarıyla geçtiyseniz veya daha sonra geçecekseniz, 30 ABD doları ödül almaya hak kazanacaksınız.
    Ödüller modülü yeni koşullarla yeniden hizmete girdi. Önceki Ödül kampanyası 9 Temmuz 2022'de sona erdi.
    9 temmuzdan önce üye olduysanız, destek talebi oluşturabilirsiniz.
  • 11-06-2022, 23:20:49
    #3
    KProgramlama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrulamayı Ödül merkezi kesintisinden önce başlattıysanız ve başarıyla geçtiyseniz veya daha sonra geçecekseniz, 30 ABD doları ödül almaya hak kazanacaksınız.
    Ödüller modülü yeni koşullarla yeniden hizmete girdi. Önceki Ödül kampanyası 9 Temmuz 2022'de sona erdi.

    9 temmuzdan önce üye olduysanız, destek talebi oluşturabilirsiniz.
    Ben yeni üye oldum hocam.
  • 11-06-2022, 23:22:31
    #4
    Türkiye lokasyonu için yapmadılarsa bir şey bilmiyorum. Adamlar akrabalarıyla üye olmuş olacağı buydu
  • 11-06-2022, 23:23:12
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye lokasyonu için yapmadılarsa bir şey bilmiyorum. Adamlar akrabalarıyla üye olmuş olacağı buydu
    Olan yine bizim gibi 1 tane yapan garibanlara oldu
  • 11-06-2022, 23:23:24
    #6
    Referans kasanlara ve ödül bekleyenlere hazin bir son olmuş ayrıca sacmalamislar 15$ fee varken..
  • 11-06-2022, 23:25:42
    #7
    Herkese bişi sormak istiyorum. Çekimdeki BEP20 Binance Smart Chain(BSC) mi ? Emin olmak için soruyorumda
  • 11-06-2022, 23:27:37
    #8
    Aman aman ne son dakika :d aldığınıza şükür edin bedavayı bulmuşsunuz bir de hala arkasını arıyorsunuz. Saçma başlıklarla saçma konular açmayın.
  • 11-06-2022, 23:28:36
    #9
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman aman ne son dakika :d aldığınıza şükür edin bedavayı bulmuşsunuz bir de hala arkasını arıyorsunuz. Saçma başlıklarla saçma konular açmayın.
    Hayırdır milletin alacağı paraya mı göz diktiniz bu ekonomide?
    Çok zorunuza gidiyorsa yorum yapmayın geçin.