• 10-11-2021, 23:27:11
    #10
    Tec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shiba baya düştü geri yükselir mi acaba
    Shiba ekibi iyi çalışıyor ve geleceğini parlak görüyorum ama bugünkü dump olayının dumanı dağılsın, piyasa kendini belli eder. Şu ortamda yorum yapmak yanlış olur.
  • 10-11-2021, 23:29:09
    #11
    Düşüşü bekleyen çok. Bitcoin tekrar 30-25 e vursun toplarız sıkıntı yok paranın geçmişini bilmeyen geleceğini tahmin edemez altın gümüş Kağıt ve şuan gelen kripto para.
  • 10-11-2021, 23:30:57
    #12
    😀 aksine kazandım..
  • 10-11-2021, 23:56:48
    #13
    Halen düşüyor
  • 10-11-2021, 23:59:13
    #14
    bu çinlilerden çektiğimiz çile nedir ya bi salın kardeşim bi salın