Vallahi hocam birileri devreye girmezse bu kadar konuşulan şey düşüyor. He ben de aldım dayanamayıp orası ayrı ama buharlaşırsa kısmet diyebileceğim bir miktarla aldım.
1200 dolar bastım 1700 oldu 5 dakika gibi kısa bir sürede girdiği an almıştım, satmadım, şimdi aldığım fiyatın altında aç gözlü olmamak gerek,tutuyorum şimdilik bakalım
Ben 130 liralık aldım 517 bin küsür shib etti uzun vadede 1 liraya veya 50 kuruşa çıkarsa mükemmel olur düşersede mebla küçük zaten sıkıntı olmaz tavsiyem ihtiyacınız olmayan parayla alın