Pop-Up açma Kodu ?
11
●13.220
- 01-06-2006, 17:15:02Evet arkadaşlar pop-up açma kodu arıyorum, html olacak şekilde yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler
- 04-06-2006, 01:52:30Üyeliği durduruldubu da güzel bir popup. blocker'lara yakalanmaz.
<script LANGUAGE="JavaScript"> function CC_noErrors() { return true; } window.onerror = CC_noErrors; </script> </HEAD> <body topmargin="0" nunload=stbs()> <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0 height=0> <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1> <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1> </object> <SCRIPT> function pop(){ stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www.turkwebmasters.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();"); } setTimeout('pop();',0); </SCRIPT> - 18-10-2006, 01:58:27Üyeliği durdurulduchemeng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pasam bu cok calisio da ama bunu nasil istedigim olcuye geterecez mesela 640' '480 olculerine cok lazim pasam yaww - 01-04-2008, 10:47:00Üyeliği durdurulduGoogle Tools tan kaçmıyo amachemeng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eyv.
