• 01-06-2006, 17:15:02
    #1
    Evet arkadaşlar pop-up açma kodu arıyorum, html olacak şekilde yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler
  • 01-06-2006, 17:26:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    <SCRIPT language=JavaScript>
    window.open("http://www.site.com","_blank");
    window.focus();
    </script>
  • 01-06-2006, 18:17:44
    #3
    eywallah kardeş, saol + rep
  • 04-06-2006, 01:52:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bu da güzel bir popup. blocker'lara yakalanmaz.

    <script LANGUAGE="JavaScript">
    function CC_noErrors() {
    return true;
    }
    
    window.onerror = CC_noErrors;
    </script>
    </HEAD>
    <body topmargin="0" nunload=stbs()>
    <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0
    height=0>
    <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
    <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
    </object>
    <SCRIPT>
    function pop(){
    stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www.turkwebmasters.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();");
    }
    setTimeout('pop();',0);
    </SCRIPT>
  • 10-07-2006, 01:28:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tesekurler
  • 10-07-2006, 01:56:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    rapiddeki popup kodu lazım

    sp2 yi felan aşıyor
  • 18-10-2006, 01:58:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    chemeng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu da güzel bir popup. blocker'lara yakalanmaz.

    <script LANGUAGE="JavaScript">
    function CC_noErrors() {
    return true;
    }
     
    window.onerror = CC_noErrors;
    </script>
    </HEAD>
    <body topmargin="0" nunload=stbs()>
    <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0
    height=0>
    <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
    <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
    </object>
    <SCRIPT>
    function pop(){
    stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www.turkwebmasters.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();");
    }
    setTimeout('pop();',0);
    </SCRIPT>


    Pasam bu cok calisio da ama bunu nasil istedigim olcuye geterecez mesela 640' '480 olculerine cok lazim pasam yaww
  • 18-10-2006, 02:57:45
    #8
    Misafir
    marina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasam bu cok calisio da ama bunu nasil istedigim olcuye geterecez mesela 640' '480 olculerine cok lazim pasam yaww
    width=640
    height=480
  • 01-04-2008, 10:47:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    chemeng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu da güzel bir popup. blocker'lara yakalanmaz.
    <script LANGUAGE="JavaScript">
    function CC_noErrors() {
    return true;
    }
    window.onerror = CC_noErrors;
    </script>
    </HEAD>
    <body topmargin="0" nunload=stbs()>
    <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0
    height=0>
    <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
    <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
    </object>
    <SCRIPT>
    function pop(){
    stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www.turkwebmasters.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();");
    }
    setTimeout('pop();',0);
    </SCRIPT>
    Google Tools tan kaçmıyo ama eyv.