• 30-01-2010, 16:25:20
    #1
    Basit bir html temayı blogger'a uyarlacak birini arıyorum.
    Konu altından yazarsanız temayı gönderirim.
  • 30-01-2010, 16:54:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Temayı görebilirmiyim ?
  • 30-01-2010, 17:10:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    blogcu olsa yapardım ama blogger'dan pek bilgim yok...
  • 30-01-2010, 18:39:06
    #4
    Jackhal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı görebilirmiyim ?
    pm attım.
  • 31-01-2010, 14:25:10
    #5
    Konu güncel, çevirebilecek birileri aranıyor.
  • 31-01-2010, 20:14:19
    #6
    10 liraya çevirebilirim.
  • 31-01-2010, 21:10:26
    #7
    azizarslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 liraya çevirebilirim.
    Referans gösterebilir misin
  • 01-02-2010, 12:58:50
    #8
    PM atıyorum.