• 04-07-2013, 15:00:45
    #1
    Regnos.com
    Merhaba arkadaşlar.

    20 yaşındayım. Okulum bitti ve şuan çok sıkışığım para kazanmam lazım.

    R10 da defalarca iş yaptım. Kendi projelerimi tasarlayıp yönettim.

    friendplans.com web arayüz &css
    basoyna.net web arayüz &css
    ri bony.com web arayüz &css

    R10 KONUM LOGO VE TASARIM REFERANSLARIM.


    Bunların dışında bir çok referansım mevcut. Aklıma gelenleri söyledim.


    Php ve Mysql de de orta seviye bilgim var. Firma scripti gibi ufak scriptleri yapabilirim.
  • 12-07-2013, 02:34:04
    #2
    Regnos.com
    iş alımı aktiftir arkadaşlar.