• 17-09-2012, 21:23:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar.Birçoğumuz satış için oranlar iyi olduğundan netload kullanıyorduk.Netloadın bu zamansız yaptıkları ve oranları düşürmesi biraz kötü oldu.Premium almakta sorunlu şu anda...Stabil çalışmıyor.Ayrıca TR ye ödeme de yapmıyor.Aslında sadece TR ye değil şu anda hiçbir yere ödeme yapmıyor.

    Satış amaçlı çalışmak için filehost önerilerinizi burda paylaşırsanız faydalı olacaktır...
  • 17-09-2012, 22:50:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Asfile sanırım Rus kaynaklı. İşe yarar olabilir
  • 17-09-2012, 23:32:01
    #3
    Janissery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asfile sanırım Rus kaynaklı. İşe yarar olabilir
    Asfile a ben daha öncede bakmıştım.Ama ftp den nedense bi türlü dosya atamadım.Deneyip atabilen varsa nası yaptığını anlatırsa en azından öğrenmiş oluruz.

    Ayrıca birkaç sitede hotfile görmeye de başladım.Oranın son durumu nedir.?paypalları hala açık
  • 17-09-2012, 23:35:23
    #4
    Zoom uploader kullanın.Ftp den daha pratik : ) Aynı anda 100 upload =)
  • 17-09-2012, 23:36:56
    #5
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zoom uploader kullanın.Ftp den daha pratik : ) Aynı anda 100 upload =)
    Zoom da herzaman stabil çalışmıyor...o sıkıntı oluyor
  • 18-09-2012, 00:42:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hemen Hemen 1 yıldır turbobit PPS çalısan biriydim (hala devam ediyorum) son paypal darbesinden sonra sms ye geçtiler fakat sms oranları çok komik vermeye başlayınca bende arayışa geçtim ve Letitbitte karar verdım 14 agustosda letitbite basladım çokda fazla bir dosyam yok letitbitte fakat Letitbit satışları 3k nın üstünde dosyam olan turbobitten oldukca fazla... turboda gunu 1-5 satıs arasında kapatırken letitte çoğu gün 8-9 a kadar çıkabiliyorum....
  • 18-09-2012, 00:45:10
    #7
    letitbit iyidir birde uploaded
  • 18-09-2012, 01:16:05
    #8
    Vay be bir yıl olacak nerdeyse adam gibi bir upload sitesi gelmedi piyasaya millet rahat rahat kazansın
  • 18-09-2012, 01:39:50
    #9
    asfile ı denedim ne zoom la ne de ftp ile yükleme yapamadım.Ftp den ya da zoom la yükleme yapabilen arkadaş var mı.?