• 17-02-2007, 03:50:00
    #1
    forumda bi yerde gezerken okumustum bu softreklamın yetkılılerınden forum ıcınde olanlar varmıs.inş o arkadas bu yazımı okur yada birisi bu yazıyı ona iletir.ben mail attım softreklam a kayıt ıcın ama ne cevap geldı ne ses geldi zaten pimpiriklı adamım.cok kazandıran cok hiti olan bi sitemde yok ama bende bişiler yapmak ıstıyorum.softreklam ın yonetıcısı arkadas benımle irtibata gecebılırmı. ayrıca madem forumda herkes bu tür sponsorlarla calısıyo.bu bölümde bu adamların tanıtımları yapıskan olmalı.
  • 17-02-2007, 11:10:45
    #2
    ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda bi yerde gezerken okumustum bu softreklamın yetkılılerınden forum ıcınde olanlar varmıs.inş o arkadas bu yazımı okur yada birisi bu yazıyı ona iletir.ben mail attım softreklam a kayıt ıcın ama ne cevap geldı ne ses geldi zaten pimpiriklı adamım.cok kazandıran cok hiti olan bi sitemde yok ama bende bişiler yapmak ıstıyorum.softreklam ın yonetıcısı arkadas benımle irtibata gecebılırmı. ayrıca madem forumda herkes bu tür sponsorlarla calısıyo.bu bölümde bu adamların tanıtımları yapıskan olmalı.
    Herkesin bilgiği gibi 15-20 şubat tarihleri arası bizim ödeme dönemimiz o nedenle kayıtların onaylanması bu zaman zarfında biraz gecikebilir.

    iyi günler.
  • 17-02-2007, 12:34:25
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    ben 2 gün önce sabah başvurdum gece cevap geldi
  • 17-02-2007, 18:53:06
    #4
    o zaman beklemeye devam su para dagıtma dönemı bi bitsin.benımkıde kabul edılır elbet