• 02-01-2007, 21:31:47
    #10
    2 kere başvuru yaptım. İlgileri çok üst düzeyde olduğu için bundan sonra verselerde koymam reklamlarını
  • 02-01-2007, 21:42:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yetkili daha önce açıklamıştı onaylanmayan üyelere mail atmak zorunda değiliz
  • 03-01-2007, 22:33:49
    #12
    arkadaşlar rumuzu yazılan ben değilim.

    bazı üyeler bana mesaj göndermişler argonik hakkında.

    argonik ile herhangi bir ilişkim yok.