• 16-10-2005, 07:08:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    beni kabul etmediler.. çok reklam var demişler.
  • 16-10-2005, 07:26:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    konu taşındı doğru yerlere açalım başlıkları.
  • 16-10-2005, 19:18:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Türkçe siteleri kabul etmiyorlar.. eskiden sıradan text reklam yayıncısı idiler... sonra baktılarki adbrite tutuldu,adbrite sistemine geçtiler... tık başı ortalama 4-5 c veriyor...
  • 20-10-2005, 03:59:53
    #13
    ben ekLedim rekLamLarını vs.. koydum. üye oLur oLmas denedim 6 kLik yaptım sayıLdı. sonra bana maiL attıLar suspend vs.. bi şeyLer yazıyodu. oLumsuzdur dedim baktım kLikLerim sayıLmıyo. sonra bi kaç gün sonra tekrar maiL geLdi : )
    şu an kLikLer sayıLıyo.
    önemLi oLan bi sürü daLgası var ayarLarı doğru yapmak.
  • 20-10-2005, 11:32:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    BU zımbırtı adsense ile beraber kullanılır mı ?

    adbrite sistemi diyor ama bi yamuk çıkarmasın.

    google ne der ?
  • 20-10-2005, 19:50:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    adengage artık türk kliklerini saymıyor
  • 21-10-2005, 06:00:41
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adengageyi de zorlattık. elimi attığım yer kuruyo. ben yahoo ya el atacam artık
  • 26-10-2005, 16:37:31
    #17
    yahoo sana el atmasinda
  • 19-02-2007, 20:02:45
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Canparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adengage artık türk kliklerini saymıyor
    Hayır sayıyor ödeme alan arkadaslarım var