• 13-10-2005, 18:23:00
    #1
    ne ayak?
    ödermi tık başı ne v.s trden alırlarmı
  • 13-10-2005, 18:24:11
    #2
    Nightmare adlı üyeden alıntı:
    ne ayak?
    ödermi tık başı ne v.s trden alırlarmı
    zamanında kullandığımda kalitesiz click diyerek atmışlardı 2 kere 30$ 30$ para almıştım paypala. ama bana yaptıkalrı gibi geri postalayabilirler özellikle ***** siteleri..
  • 13-10-2005, 22:59:38
    #3
    denemek lazım 30$ 2 3 domain alınır dimi.
  • 15-10-2005, 11:04:18
    #4
    10 domain alınır yahoodan
  • 15-10-2005, 13:28:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    valla ben reklamlarını koydum bile
  • 16-10-2005, 01:15:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Boşa kasmayın, türk ip lerinden gelen tıklamaları artık saymıyor.. ( network reklamları için geçerli )
  • 16-10-2005, 02:04:32
    #7
    evet kalitesiz reklam dio ben deniodum bencede bulaşmayın
  • 16-10-2005, 02:04:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hadi ya :S şimdi nasıl anlamadım TR kabul deilse ne işime yarayacak
  • 16-10-2005, 02:43:03
    #9
    Merhaba
    ben adengage i sitemde kullanıyorum şuan için bi sorun çıkmıyor 1 1.5 hafta önce koymuştum 2 tane haftalık reklam aldım ama click fiyatları 4 5 cent civarı yabancı ziyaretçin varsa reklam alma olasılığın yüksek. çoğunlukla ***** tarzı siteler kullanıyor bu sistemi. şuan için ödeme almadım.