ne ayak?
ödermi tık başı ne v.s trden alırlarmı
http://www.adengage.com/
24
●2.319
- 16-10-2005, 02:43:03Merhaba
ben adengage i sitemde kullanıyorum şuan için bi sorun çıkmıyor 1 1.5 hafta önce koymuştum 2 tane haftalık reklam aldım ama click fiyatları 4 5 cent civarı yabancı ziyaretçin varsa reklam alma olasılığın yüksek. çoğunlukla ***** tarzı siteler kullanıyor bu sistemi. şuan için ödeme almadım.
anlamadım TR kabul deilse ne işime yarayacak