Arkadaşlar, adamlar şirket, arasanıza çözsünler sorununuzu
foruma yazdığını görüp görmeme gibi durumları da olabilir yani, arasanıza durumu öğrensenize yav. Allah şu telefonu icad edenden razı olsun
Bu arkadaşın ödemesi geçmiş. 50$ lık ödemesi bile yok.
10.10.2007 - 1,74 YTL
14.11.2007 - 34,21 YTL
17.12.2007 - 9,9 YTL
14.01.2007 - 5,09 YTL
tarihlerinde ödemelerini almış.
Hesabı kapatıldığı için çamur yapıyor. Dekontları buraya koymak uygun değildir fakat isterlerse forum yöneticilerine dekontlar gönderilebilir.
Bu şahsiyetin asılsız ve kanıtsız KARALAMA yaptığı için forum yönetiminden kurallar gereği banlanmasını talep ediyorum
konuyu açan kişinin ödemelerinin yapıldığına dair bilgileri aldım.dekontlarıda mevcut.
lütfen karalama yapmak yerine direk olarak ringofon yetkilileriyle görüşerek sorunlarınızı çözünüz.telefon adres ve mail bilgileri sitelerinde mevcut.