• 18-01-2008, 12:02:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede hiç aksatmadılar.bi keresinde 1,5 $ vardı.telefon ettiler banka bilgilerinizi güncelleyin diye.ödeme istemiyorum dedim.ödeme yapmak zorundayız dediler )
    bana hiç banka bilgilerini güncelle felan demeden kapadılar hesabı...
  • 18-01-2008, 12:03:28
    #11
    Arkadaşlar, adamlar şirket, arasanıza çözsünler sorununuzu
    foruma yazdığını görüp görmeme gibi durumları da olabilir yani, arasanıza durumu öğrensenize yav. Allah şu telefonu icad edenden razı olsun
  • 18-01-2008, 12:12:39
    #12
    ringofonu savundugumdan degil ama her zaman mail atsam yarı msaat içinde mutlaka cvp geliyor.
  • 18-01-2008, 12:14:57
    #13
    İçerde 50$ ın altında ödemesi olanlar ve banlananlar ödemeyi alamayacaklar öyle mi ?
  • 18-01-2008, 12:15:33
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşın ödemesi geçmiş. 50$ lık ödemesi bile yok.
    10.10.2007 - 1,74 YTL
    14.11.2007 - 34,21 YTL
    17.12.2007 - 9,9 YTL
    14.01.2007 - 5,09 YTL
    tarihlerinde ödemelerini almış.
    Hesabı kapatıldığı için çamur yapıyor. Dekontları buraya koymak uygun değildir fakat isterlerse forum yöneticilerine dekontlar gönderilebilir.
    Bu şahsiyetin asılsız ve kanıtsız KARALAMA yaptığı için forum yönetiminden kurallar gereği banlanmasını talep ediyorum
    benim ödemem geçmedi ama 30 $
  • 18-01-2008, 12:27:05
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konuyu açan kişinin ödemelerinin yapıldığına dair bilgileri aldım.dekontlarıda mevcut.
    lütfen karalama yapmak yerine direk olarak ringofon yetkilileriyle görüşerek sorunlarınızı çözünüz.telefon adres ve mail bilgileri sitelerinde mevcut.