• 10-01-2008, 00:02:32
    #10
    Ben Bir Hafta Önce ***** Sitem İle Başvurdum Halen Onaylanmadı Başvuru Mail Gönderiliyor Farklı Bir Domain Üzerinden Aradım Taradım Üye Başı Ne Kadar Verdiğini Bulamadım İlginc Bir Sistem Zamanla Görürüz
  • 10-01-2008, 00:04:24
    #11
    bende deniyem ne kadar ödüyor bilen varmı
  • 10-01-2008, 12:36:21
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hoş bannerlerı nerden gorebılırız
  • 10-01-2008, 12:55:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ringofon garantiarkadaş çakması bişey olmuş.
    yakında bunlar ringofon gibi aşkmetre falanda yaparlar. ringofon ne yapsa bunlarda aynısı taklid ediyorlar. herzaman ilki güzeldir bence.
    iş yapmaz sanırım.
    doğru söylemişin : ) rakabet iyidir ama kalite artar
  • 10-01-2008, 19:05:42
    #14
    reddedilmişim kendileri kaybeder
  • 10-01-2008, 23:39:07
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ya ben denemek icin kayıt basvurusunda bulundum fakat mail sistemde kayıtlıdır dedi şifremi istettim şifre geldi ama ben kayıt olmamıştım
  • 11-01-2008, 00:19:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    reddetmişler si.... ordan
  • 11-01-2008, 01:13:00
    #17
    bunların hakkında düzgün bir açıklama yok neye ne kadar ödüyor vs tek iyi yapdıkları şey şuan banner seçenekleri

    baltalamak olarak algılanmasın
  • 12-01-2008, 16:19:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    frmtr kullanıyor denesem mi acaba