• 28-06-2006, 00:43:06
    #1
    Ringo bannerları bozuldu mu? Bana mı öyle geliyor.
    Kimi yerde banner çıkmıyor, çıkan da yarım yamalak açılıyor.
  • 28-06-2006, 00:49:59
    #2
    Misafir
    bendeki reklamlar normal çıkıyor.
  • 28-06-2006, 10:40:49
    #3
    Evet bende de düzeldi.
    Arada sapıtıyor.
  • 28-06-2006, 10:47:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yaf o kadar yazdı millet siz halen kullanıyor musunuz?
  • 28-06-2006, 10:51:06
    #5
    abraham156 adlı üyeden alıntı:
    Ringo bannerları bozuldu mu? Bana mı öyle geliyor.
    Kimi yerde banner çıkmıyor, çıkan da yarım yamalak açılıyor.
    flashplayer ın son verisyonu yüklü olmayan yerlerde sapıtıyodu

    du diyorum kaldırdım artık onlarda kazanılan para ?????
  • 28-06-2006, 10:53:39
    #6
    Ringofondan melodi yükleyenler için her hafta 20 kontör cekiliyomuş galiba. Nasıl iptal ediyoduk bunu ? Mesaj neydi ?
  • 28-06-2006, 11:16:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    iptal etmek içinde 20 kontür gidiyor
    yani her halukarda batıyorsun
    böyle bir sponsorla çalışmak ne kadar mantıklı ki !!!
    neyse siz bilirsiniz
  • 28-06-2006, 11:30:55
    #8
    ULusAL adlı üyeden alıntı:
    iptal etmek içinde 20 kontür gidiyor
    yani her halukarda batıyorsun
    böyle bir sponsorla çalışmak ne kadar mantıklı ki !!!
    neyse siz bilirsiniz
    her hafta gitmesinden iyidir yahu

    ben mail attım 2-3 defa
    bayaa bi akraba olduk
  • 28-06-2006, 12:17:11
    #9
    arkadaşlar ringofon turkcell le bi kaç gün içinde devereye giriyor şuan test edilmekte bi kaç gün içinde turkcell hizmetide bannerlerde yer alacak