• 21-11-2007, 15:42:21
    #10
    bugune kadar "Ödemeler Toplamı: 85.00ytl"

    min 10 ytl yolluyolar...
  • 21-11-2007, 21:26:25
    #11
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    benim simdi 6 ytl olmus

    daha cok calismam lazim :P
  • 21-11-2007, 21:57:24
    #12
    Misafir
    benımde 70 krs olmus
    sadece kendım tıklıyorum
  • 21-11-2007, 23:09:00
    #13
    By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benımde 70 krs olmus
    sadece kendım tıklıyorum
    yaz sen yaz elif hanım bu forumu gezmiyo mu sanıyosun
  • 22-11-2007, 00:10:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    elif hanım çok dikkatli bi bayan bence yaptıklarınıza dikkat edin
  • 22-11-2007, 02:22:19
    #15
    Bana bugün nasıl bir mail gelse iyi ?

    Bannerleri değiştirebiliyormuyuz, kendimiz resim koyabiliyormuyuz dedim. cvp şu:

    "Turgut be ****** içerikli sitelerde banner yayınlatmıyoruz" (: sanırım dalga geçiyor benimle. nerde yayınlayacakmışız bende anlamadım.
  • 22-11-2007, 03:02:33
    #16
    yeni bannerlarım zaman geldi derim randevum artık millet tıklamıyor
  • 22-11-2007, 06:57:39
    #17
    Üyeliği durduruldu
    güvenli bir firma
  • 22-11-2007, 13:08:34
    #18
    Üyeliği durduruldu
    msn şeklinde reklam yayınlayabiliyormuyuz bunda cvp vermediler ama:S