• 20-11-2007, 19:45:03
    #1
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    yaa randevum.com kac para oldugunda odeme yapiyor arkadaslar ???
  • 20-11-2007, 19:47:53
    #2
    galiba 15 ytl olunca ödeme yapıyorlar..
  • 20-11-2007, 19:49:25
    #3
    Satış ortağının Randevum.com'a kazandırdığı üyeler için alacağı miktar 20 YTL'yi geçtiği anda satış ortağını Randevum.com'a ulaşarak ödemenin yapılmasını isteyebilir.

    Böyle yazıyor ancak 20 ytl de yolladıkları denk gelmedi bana hiç
  • 20-11-2007, 20:56:51
    #4
    25 ytl diye biliyorum
  • 20-11-2007, 20:58:32
    #5
    benim hesapta 22 lira vardı 15 göndermişler
  • 20-11-2007, 21:14:23
    #6
    Arkadaslar bunu gecen gun sormustum elif hanıma mail yollamıstı 10ytl oldugunda ödeme yapılmasını talep edebiliyorsunuz
  • 20-11-2007, 21:43:33
    #7
    10 Lirayı geçtimi ödeniyor.
  • 20-11-2007, 21:55:08
    #8
    aldığına değmez 10 ytl neye yarar. nerdeyse bankamatiklere 10 ytl koymucaklar
  • 20-11-2007, 22:26:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    10 lira olsa bile ödüyor helal olsun şuana dek 3 adet ödeme aldım biri 20 biri 30 biride 10