• 22-08-2024, 18:58:51
    #1
    Selamlar dostlar, kişileştirilebilir çerçeveler sattığım instagram hesabım bugün hiçbir sebep yokken kapatıldı. İtiraz ettim ancak ekte ilettiğim görseldeki gibi hiçbir şey değişmedi. İnstagram Türkiye ile anlaşma yapmıştı ve kimsenin hesabını bir anda kapatılmayacak diye bir şey vardı sanki Bu konuda ne yapabilirim çözümlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
  • 22-08-2024, 19:02:34
    #2
    geçmiş olsun ürettiğiniz ürünlerden örnek görebilirmiyim
  • 22-08-2024, 19:09:16
    #3
    Merhaba
    İnstagram Türkiye'nin taleplerini yerine getireceğine dair söz verdi sadece ve onlara belirli bir süre tanındı bunun için. Yapmazlar ise engellenecek tekrar. Hesap kapatmayacakları gibi sözleri hiç olmadı zaten. Devlete kabullendirmek için vatandaş üzerinden manipülasyon yapıyorlar o kadar.
    • berkay061
    berkay061 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-08-2024, 19:09:58
    #4
    Sanırım kimlik doğrulamasıyla ilgili bir durum yazana göre sizi daha öncede uyarmışlar.
  • 22-08-2024, 19:14:11
    #5
    SeoRehberi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım kimlik doğrulamasıyla ilgili bir durum yazana göre sizi daha öncede uyarmışlar.
    Uyarı olmadı hocam direkt kapatıldı dün, bugün de kimlik doğrulaması yaptım ama gene açılmadı hiçbir ihlal da yok.
  • 22-08-2024, 19:21:00
    #6
    Aynı şekil bugün 3 hesabım da ban yedi 1 Kişisel 2 iş hesabı çoğu kişinin kapanmış çevremde genel bir temizlik yaptılar sanırsam
  • 22-08-2024, 19:23:17
    #7
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şekil bugün 3 hesabım da ban yedi 1 Kişisel 2 iş hesabı çoğu kişinin kapanmış çevremde genel bir temizlik yaptılar sanırsam
    Bir çözümü var mıdır hocam itiraz ettik ama hiçbir sebep yokken gene red yedik.
  • 22-08-2024, 19:24:08
    #8
    berkay061 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çözümü var mıdır hocam itiraz ettik ama hiçbir sebep yokken gene red yedik.
    Bende Red yedim daha bir şey değişmedi ne yazık ki
  • 22-08-2024, 19:25:02
    #9
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Red yedim daha bir şey değişmedi ne yazık ki
    Senin hesapların da yeni mi kapandı hocam