MİT'İN Sitesinde Oyun var ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MİT'İN Sitesinde Oyun var ?
57
●
3.842
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
MİT'İN Sitesinde Oyun var ?
1
2
3
4
5
6
7
02-02-2013, 17:09:55
#28
OyunStok
İşimize Taş Koyacaklar Ya
Çocuk Sayfası
diye sayfası diye bir sayfa hazırlamişlar güzelde olmuş
02-02-2013, 17:14:11
#29
q0x
Üyeliği durduruldu
bu cok eski bir olay ya sene aşırı etti ben göreli
02-02-2013, 17:45:46
#30
BaNNeR
Bir iş var
02-02-2013, 18:09:16
#31
izmit_Lee
Oyunlarda yüksek puan yapan çocuklar tespit edilip kaçırılıp KGT elemanı olarak yetiştiriliyor :P
02-02-2013, 19:17:46
#32
DizZy
adsense kasıyor bence, ajanlık masraflı iş.
17-02-2013, 00:51:39
#33
e_mtn
FBI terk fbi in sitesindede var oyun
17-02-2013, 01:00:32
#34
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Enterestik..
17-02-2013, 01:01:48
#35
yilmaz27
İstihbarat topluyor :
Ayrıca oyun klasorüde var oyun botumu yazdırayım ne yapayım...
http://www.mit.gov.tr/cocuksayfasi/
17-02-2013, 01:05:49
#36
webgezgini10
siz oyun oynarken tıklama yaparken pc nize casus yazılım yüklüyor haberiniz bile yok
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler