• 19-09-2012, 04:42:51
    #19
    WP öcü değil, doğru kullanımda birçok CMS verimlidir...

    Beyaz Saray, Superonline gibi birçok dünya kuruluşu Drupal kullanıyor;
    Webrazzi gibi WP örnekleri de varken neye bu kadar tepki anlayamadım...

    Daha ilginç olanı da Projem olsa kimseye vermem mantığı halen sürüyor, böyle devam edersek Dünyayı Kurtaran Adamın Torununun Torununu bile görürüz memleketçe...
  • 19-09-2012, 05:57:26
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wp bir araçtır, iş görüyorsa ttnet binmiş, microsoft binmiş ne önemi var.
    Bence bu tür konular zaman kaybı...
  • 19-09-2012, 06:01:27
    #21
    Bence bir sakıncası yok kullanabilir. (izni verdim)
  • 19-09-2012, 08:44:09
    #22
    yeteneği olan zaten kendini her yerde gösterir , ttnete ihtiyaç yok
  • 19-09-2012, 08:44:47
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    boşuna dememişler,

    " beyin bedava ya bedava niye hamallık ediyim ki "
  • 19-09-2012, 11:18:05
    #24
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler bu temayı bilen var mı?
    bu cevabı gerçekten bekliyordum
  • 19-09-2012, 11:19:48
    #25
    sunucuoptimizasyon.com
    Konuya mesaj yazan arkadaşların 1 aylık faturasıyla sıfırdan script kodlatabilirler
  • 19-09-2012, 13:14:45
    #26
    wordpress plugin yazacaklar herhalde
  • 19-09-2012, 13:17:43
    #27
    Ben ttnet ile anlaştım ancak fatura kesemedigim için çalışamadık