• 19-03-2007, 17:28:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hahahahhah yerlere yattım gülmekten ya :A:A:A:A:A
  • 19-03-2007, 17:39:26
    #11
    Şakıya koptum abi yaaa.
  • 19-03-2007, 18:35:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    haraammm güzel site
  • 19-03-2007, 19:10:02
    #13
    harbi komedi ya ben yapıcam aslında google 2050 diye bişey daha başlamadım ama bu tam makara olmuş çalışsa daha iyi olur
  • 25-03-2007, 00:08:28
    #14
    gülmekten karnım ağrıdı
  • 25-03-2007, 00:30:29
    #15
    puhahah çok güzel..
  • 25-03-2007, 01:35:28
    #16
    süper ya
    gerçekten güldürdünüz beni sağolun

    şarkının adresi
    http://files.myopera.com/kafeboard/files/emrah.swf
  • 26-03-2007, 18:15:15
    #17
    görmüştüm bunu güzel ve komik
  • 11-04-2007, 03:48:22
    #18
    süpermiş gecenin 4 ünde güldüm zuhaha