• 04-03-2007, 12:05:49
    #28
    Üyeliği durduruldu
    güzel, hoş bir çalışma...
  • 04-03-2007, 12:08:42
    #29
    Üyeliği durduruldu
    çoook yavaş. açılmasını beklemedim bile.
  • 17-03-2007, 01:26:36
    #30
    güzel ama pektegüzel değil hehe
  • 17-03-2007, 04:24:12
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o kadar da güzel bi şey değil
  • 27-03-2007, 10:52:38
    #32
    beğenmedim pek siteyi :S bundan kat kat daha güzelleri vardır
  • 08-05-2007, 19:34:22
    #33
    Önce şuaraya bakalım gzl tasarım için (:
    http://www.mfyz.com/
  • 08-05-2007, 19:56:40
    #34
    3 kuruş etmez
  • 18-05-2007, 09:09:04
    #35
    ben pek beğenmedim
  • 18-05-2007, 09:33:38
    #36
    yazılar çok zor okunuyor gözümü aldı site