kurumsal mail yazınca 1. sırada
50 dolara mail satıyor.d sepete ekliyorsun 2.000₺
https://www.kurumsalmail.com.tr/
taban fiyattan mail satan dostlar bence böyle bir işe girmeli.d
2.000 Liraya Mail Satan Adam
23
●3.894
- 16-12-2022, 04:18:3050 dolar zaten hemen hemen 2000 TL, oraya takılmanızı anlayamadım. Bunun harici R10 ile kurumsal hayatın en büyük farkı bu. Burası internet dünyasının Çin'i gibi. Makale de lisans da burdan bire alınıp dışarıya çok rahat 10'a satılıyor. Bu iyi mi kötü mü artık hizmetini bire satanlar düşünsün 😌
- 16-12-2022, 04:24:48Hocam. Burada yanlış bir şey göremedim. Google Suite de aynı özelliklere sahip maillerin tanesi aylık 50 TL. 5x50= 250x12 = 3000 TL yapıyor. Hatta adamlar yıllık 1000 TL'ye satarak indirimli satmış oluyor. Yoksa ben mi yanlış anladım. Şirket adlı Suites tarzı mailler değil mi bunlar?
- 16-12-2022, 04:27:30Kotaları mail başına 1 GB'mış Google 3000 alıyor, bunlar 1000 alıyor yani normal o kadar da. Fiyat dengeli geldi bana. Nesi yanlış anlayamadım.


Kendi şirketinizin adıyla oluşturuluyor.

Ulan iyi reklam yaptım he.


