• 15-11-2008, 21:27:34
    #28
    süper ya garibim arkadaşlarına hava atıyordur bence
  • 15-11-2008, 21:33:11
    #29
  • 15-11-2008, 21:34:20
    #30
    Adamın webmaster olduğu tittle'dan belli

    <title>index.jpg</title>
  • 15-11-2008, 21:35:07
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ise yeni baslayan biridir. Cogu kisi ilk basladiginda böyledir.
  • 15-11-2008, 21:37:14
    #32
    ilerde bir gün r10'a üye olup bu konuyu görmez umarım
  • 15-11-2008, 21:38:04
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Linesis te sayesinde zengin oldu, bence Linesis kendisine tesekkur borclu.
  • 15-11-2008, 22:01:52
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ise yeni baslayan biridir. Cogu kisi ilk basladiginda böyledir.
    Doğru söze ne hacet
  • 16-11-2008, 00:48:33
    #35
    Ben: Merhaba rasim bey telefonunuzu internet sitenizden aradım çok güzel yapmışsınız sitenizi.
    Rasim: Çok uğraştım o siteyi yapmak için.
    Ben: Peki başlıktaki tıtle.jpg nedir ?
    Rasim: O şey ee o bir simge bizim uzman olduğumuzu belli ediyor.
    Ben: Peki Pagerank nedir bilirmisiniz ?
    Rasim: Hayır bilmiyorum ne sektöründeydi o ?
    Ben: Boşverin. Peki Adwords, Adsense, Analytics bunlar nedir bunları biliyormusunuz ?
    Rasim: Hayır beyfendi bilmiyorum niye böyle şeyler soruyorsunuz anlamıyorum.
    Ben: L*n bebe L*n mal wm yim diye geziniyorsun daha pagerank nedir bilmiyorsun.
    Rasim: (Rasim zora düşer ve küfüre başlar) A**** k****** s*** s********-******
    Ben: ************************************************** **********************************
    ...........
    Rasim: Tamam abi özür dilerim ben hiçbişey bilmiyorum
    ve telefon kapanır.
  • 23-12-2008, 17:42:08
    #36
    pr felan bilmek zorunda değil (rasim için söylemiyorum) çok baba bu işlerle uğraşıp pr felan sallamayan çok adam var . Piyasaya iş yapanların çoğu pr seo felan sallamıyor,müşterisi beğensin yeter