• 07-07-2014, 14:05:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sümer ya adamım benim
  • 07-07-2014, 14:11:25
    #11
    Platin üye
    her saat yapıyorum acaba yeni birşey girdi mi diye
  • 07-07-2014, 14:16:02
    #12
    Bu nedir yav
    http://1112211.com/2?a=503
  • 07-07-2014, 14:24:02
    #13
    MertBalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi gördüm de açtığı site gerçekten var ve kapatılmış. http://web.archive.org/web/200703052...w.motiono.com/
    Ama videoları falan hep youtubeden almış sanırım.
    Tasarım da o zamanın Youtube'ına ait gibi duruyor.

    Ayrıca şuanda sadece R10, Ekşisözlük değil Türkiye gündeminde birçok haber siteleri de haber yaptığı için genel olarak Türkiye'de meraklısı yavaş yavaş çoğalmaya başlıyor...

    Bende edindiğim bir tecrübeyi paylaşayım;

    Anladığım kadarıyla bu eleman sıkıntılı ve ailesine rapor vermek adına bir site açıyor. Basit bir site. Ve bu siteyi bir bloglama olarak kullanıyor. Arayüzü de tabletlere göre kolay olsun diye yapıyor ve ailesinin pek fazla internet ile ilişkisi olmadığı için sabit bir site üzerinden ailesine rapor gibi çeşitli paylaşımlarda bulunarak sadece aile içi haberleşmeyi yapıyor.

    Ancak Ekşisözlük'te bu sitenin duyurulmasıyla beraber şuanda Türkiye'de haber siteleri de haber yaptığından siteye girişler çok fazla... Sümer'de bunun farkında ve ziyaretçilere bazen haber veriyor, bazen bilgi de paylaşıyor. bkz.http://1112211.com/2?a=553
  • 07-07-2014, 14:28:20
    #14
    Sümerin tipini merak edenler ;

  • 07-07-2014, 14:42:25
    #15
    Muhtemelen şizofrenik bir olay çoğu olayı kafasında yaşamış gibi kurguluyor karakol falan aklında yaşadığına inandırdığı şeyler.
  • 07-07-2014, 14:51:54
    #16
    santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sivrisinek sanıyor onları