Parasını alamayan webmaster - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Parasını alamayan webmaster
49
●
4.439
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
Parasını alamayan webmaster
1
2
3
4
5
6
28-05-2013, 17:25:38
#28
xFactoria
Vermeyi düşünmediğiniz o 450 TL ye Sizi Reklam EDİYORUZ Bu Da bizden
)
hahaha sonunu iyi demiş
05-06-2013, 02:57:57
#29
Linux
iyisite.NET
Düzelmiş.
05-06-2013, 03:04:04
#30
DeamoN
merak ettım
bişi göremedim
edit: Gördüm şimdi iyimiş
(I Love U Google Cache )
05-06-2013, 08:42:17
#31
sio
Göremeyenler Cache:sitelink şeklinde verebilir.
09-06-2013, 01:28:33
#32
KAHVEDAR
parasının accıgını almış herhalde
gari
09-06-2013, 10:50:06
#33
WSBGDH
Üyeliği durduruldu
JustRulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yarısını alacaksın
yapacaksın
sonra
diğer yarısını alacaksın.
- Yarısını alacaksın
> Yapacaksın
- Sonra
+ Diğer yarısını alamayacaksın.
İşte aynen böyle hocam durum, keşke dediğiniz gibi olsa...
09-06-2013, 14:50:26
#34
JustRulz
WSBGDH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
- Yarısını alacaksın
> Yapacaksın
- Sonra
+ Diğer yarısını alamayacaksın.
İşte aynen böyle hocam durum, keşke dediğiniz gibi olsa...
hiç alamamak'tan iyidir.
02-08-2013, 00:19:35
#35
Abdlsmt!
parasını almış galiba
site açık
02-08-2013, 01:58:41
#36
by_karahan
Üyeliği durduruldu
Güle güle harcasın parasını
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler