• 13-05-2013, 20:21:15
    #19
    yarısını alacaksın
    yapacaksın
    sonra
    diğer yarısını alacaksın.
  • 14-05-2013, 02:01:52
    #20
    bende 7 ay boyunca geri kalan 300 lirami alamamıştım ismini vermek istemediğim bir nakliyat firmasında aynı uygulamayı yaptım ertesi gün paramı yatırdılar .
  • 14-05-2013, 02:06:00
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapan arkadaş buradaysa eğer bence kaldırsın çünkü bu bir şirketse başı fena belaya girer. kaş yaparken göz çıkmsın. ama yerinde bi tepki olmuş o ayrı

    Bu da bir web tasarımı sonuç olarak
    Arkadaş emeğinin karşılığını alamamış bir de suçlu mu olucak üstadım

    Helal olsun çok tuttum bunu yapan kişiyi
  • 14-05-2013, 02:09:27
    #22
    450 lira veremeyen adam avukat parası hiç vermez diyen arkadaşım, avukat eğer ona şu kadar tazminat alırız derse verir.. Böyle insanlar para gelecek yerden para esirgemez.

    firma karalamaya girer, ama orada isim verilmemiş. Firma adı da yok. hakcam eğer firmanın adıysa hakcam.com tescilliyse patentliyse dava açabilir değilse açamaz..
  • 14-05-2013, 09:15:21
    #23
    Webmaster arkadaş her ne kadar haklı görünse de, yazdıkları ve özellikle "ulan" gibi kelimelerle başlayan üslubu, bir yığın Türkçe hatası aslında çok da işine sahip çıkan biri görüntüsü uyandırmadı bende. Karşı tarafı destekliyorum gibi bir sonuç çıkarmayın lütfen ama sanki biraz tencere kapak durumu oluşmuş.
  • 14-05-2013, 14:00:22
    #24
    iyisite.NET
    Haklıyken haksız konuma düşme bence.


    Direk yazacağı şey şu olmalı.



    "Bu web site sahibi firma, ödeme yapmadığından dolayı, web sitesi ücret ödenene kadar kapalı kalacaktır..."

    Bilmem ne bilişim...

    Gibi.
  • 14-05-2013, 14:10:37
    #25
    Bunu yapan arkadaş forumdan hatta şikayet konusuda açmıştı helal olsun
  • 16-05-2013, 21:26:35
    #26
    El emeği bence iş öncesinden alınmalı ki daha iyisi yapılabilsin
  • 28-05-2013, 17:23:50
    #27
    Bazen hak ediyorlar.