• 09-02-2023, 11:27:04
    #1
    satıldı teşekkürler
  • 09-02-2023, 11:31:42
    #2
    aklınızdaki fiyat pm alabilir miyim?
  • 09-02-2023, 11:33:01
    #3
    Düşündüğünüz rakamı PM gonderirmisiniz
  • 09-02-2023, 13:36:46
    #4
    • Satış konularına ürün görseli ve fiyat eklemek zorunludur.
  • 09-02-2023, 13:39:18
    #5
    atacania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Satış konularına ürün görseli ve fiyat eklemek zorunludur.
    Doğru. Fiyat eklendi. Teklif verebilirsiniz.
  • 10-02-2023, 23:39:02
    #6
    İkinci el, ekranı kırık ve garantisi bitti diyebileceğimiz cihaza 50.000 TL mi istiyorsunuz ben mi yanlış görüyorum? Bu ilanda ki maksadı merak ettim. Sadece forum kirliliğine sebep olacak bir ilan olmuş.

  • 11-02-2023, 01:50:07
    #7
    Bu haliyle 18.000 liraya satarsan şükret. Sağlamları 23.000 civarı zaten
  • 11-02-2023, 11:15:21
    #8
    R10.NET'in Bence En İyisi
    12 pro ya 50.000 fiyat yazısını ben mi yanlış okudum yoksa hasarlı ürüne ciddi ciddi ürünün 2 katı fiyat mı yazmış ? 14 pro zaten 40.000 ben anlamadım bu kafayı
  • 11-02-2023, 14:44:35
    #9
    Jsam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu haliyle 18.000 liraya satarsan şükret. Sağlamları 23.000 civarı zaten
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 pro ya 50.000 fiyat yazısını ben mi yanlış okudum yoksa hasarlı ürüne ciddi ciddi ürünün 2 katı fiyat mı yazmış ? 14 pro zaten 40.000 ben anlamadım bu kafayı
    Fiyat yazmak zorunlu olduğu için o şekilde yazdım. Gelen teklife göre satacağım siz de teklif verebilirsiniz.