• 08-09-2022, 16:30:04
    #1
    Selamlar, telefonun ilk sahibiyim. 1 sene boyunca kullandım. Zerre kadar çizik, bozulan aksamı yoktur. Bir reklamcının rutin işlerinde kullanılmıştır. Metin yazma, online toplantılar. Oyun bile oynamadım. Pil sağlığı %83'tür. Sene başında 4 ay kullanım hakkı gelecek ve e-sim de hiç takılmadı. 4 ay da o şekil kullanılabilir. 2023 itibariyle 8 ay kullanabilirsiniz ya da yurtdışına giriş çıkış yapıp kayıt ücretini ödeyerek ömürlük kullanım sağlayabilirsiniz. Satma nedenim tamamen cihaz yükseltme. Dediğim gibi tertemiz telefon, her işimi görüyor.

    İstediğim fiyat: 13.500 TL


    Kullanmak için alacak olanlara cüzi bir pazarlık payı bırakıyorum.

    Son gelen zamlarla beraber bu temizlikteki bir telefonu bu fiyatlara almanız mümkün değil.

    İstanbul içi elden teslim edebilirim, kalan yerlere ödeme sonrası aynı gün kargo.








  • 08-09-2022, 16:40:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İstanbul neresi hocam, düşünüyorum, cihazı görme ihtimali var mıdır?
  • 08-09-2022, 16:41:04
    #3
    cute_08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul neresi hocam, düşünüyorum, cihazı görme ihtimali var mıdır?
    Selamlar, Beşiktaş'ta ikamet ediyorum. Seve seve görebilirsiniz, çayımızı kahvemizi içeriz, cihaz da içinize sinerse alır götürürsünüz.
  • 24-09-2022, 13:23:54
    #4
    ürün hala satılık mı ?
  • 24-09-2022, 13:40:47
    #5
    SASSY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün hala satılık mı ?
    Merhaba, evet.
  • 30-09-2022, 18:21:19
    #6
    Merhaba,

    Takas düşünüyor musunuz?
  • 30-09-2022, 18:27:23
    #7
    bluespel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Takas düşünüyor musunuz?
    Hayır, teşekkürler.
  • 01-10-2022, 21:18:58
    #8
    Pm attım
  • 09-10-2022, 03:38:57
    #9
    satıldı mı hocam ?