• 08-07-2021, 11:38:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar 3 tane sapphire ekran kartımız satılık ofiste autocad ve render işlerimiz için kullanıyorduk şu anda işlerimizin yavaşlamasından ötürü pandemi vs artık bu kartlar bize ağırlık yapmaya başladı.

    Kartların 1 tanesi 4500₺'den 3ünü alana 13.000₺ düz yaparım. Elimden başka gelmez kargo olarak gönderebilirim, kartlar sorunsuz çalışmaktadır. Test edip alabilirsiniz.

    Yer Ankara Kahramankazan'dadır. Kartlarla bir süre mining yapmayı denedik ama çokta bir şey kâr edemiyoruz diye geri bıraktık. Boş yatmasın diye satışa koydum.

    Sorunsuzdur, sıkıntısızdır. Garantisi vs yoktur.

  • 08-07-2021, 11:39:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sıfırı 8788 tl. Benim de msi armor var olmasa kesin alırdım. Bedava.
  • 08-07-2021, 11:41:48
    #3
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfırı 8788 tl. Benim de msi armor var olmasa kesin alırdım. Bedava.
    Elimizde durup duruyor ben aldığımda 3.500₺ civarındaydı şimdi piyasası çok artmış ama üçkâğıtçılığa gerek yok neyse hakkı odur kartın.
  • 08-07-2021, 11:54:25
    #4
    https://www.vatanbilgisayar.com/msi-...rti-27838.html
    bizde şunu 1300 - 400 gibi almıştık ama malum mal girmemesi, dolar, madenciler derken piyasa uçtu.
    Alıcı olarak gene de fiyat pahalı geliyor hocam, çarşınız pazar olsun. Size de tavsiyem giriş seviye 2 - 4 gb quadro kartlar hoş olabilir.
    • aim_fakiri
    aim_fakiri bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-07-2021, 11:57:15
    #5
    Kartın tekini 3000'e bırakırsan hemen alayım. Düşünürseniz iletişime geçin
  • 08-07-2021, 12:39:36
    #6
    ulusoylar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartın tekini 3000'e bırakırsan hemen alayım. Düşünürseniz iletişime geçin
    3000 beni kurtarmaz hocam ödemem gereken borçlarım var ondan dolayı satışa çıkarttım.
  • 14-07-2021, 00:07:50
    #7
    PM gönderildi.
  • 14-07-2021, 09:17:35
    #8
    Konu günceldir.
  • 04-04-2023, 13:38:03
    #9
    Konu günceldir.