• 21-05-2021, 13:18:14
    #1
    Cihazlar forum dışı satıldı.

    Merhaba,

    arkadaşım yeni cihaz aldığından eski cihazlarını satışa çıkarttı, benimde burada yayınlamamı rica etti.

    Sahibinden de yayınladığı satışlarında 7 Plus için 3300₺, 6S için ise 1400₺ fiyat yazdı.

    R10.Net üyelerinden almak isteyen olur ise 7 Plus için 3000₺, 6S için ise 1100₺'ye bırakacağız.

    Bu fiyatlar üzerinde pazarlık yada takas düşünmüyoruz.

    7Plus 32GB resimler için spoiler'a bakabilirsiniz.

    3000TL

    Pil sağlığı %100, eski pili de beraberinde kutu ve orjinal şarj aletiyle verilecektir.












    6S 16GB resimler için spoiler'a bakabilirsiniz.

    1100TL












  • 21-05-2021, 13:51:41
    #2
    ikisi için son olurunu yazarsanız alım yapabilrim hocam
  • 21-05-2021, 14:05:27
    #3
    UmutBilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikisi için son olurunu yazarsanız alım yapabilrim hocam
    Merhaba, pm ile dönüş yapıldı.
  • 21-05-2021, 14:33:50
    #4
    Faturası var mıdır garanti durumu nedir bilgi alabilir miyiz.
  • 21-05-2021, 14:36:35
    #5
    Psikoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturası var mıdır garanti durumu nedir bilgi alabilir miyiz.
    Fatura, garanti mevcut değil hocam.
  • 22-05-2021, 02:10:54
    #6
    Çalışmayan aksamı var mı hocam 7 plus için soruyorum. Hangi şehirdesiniz bir de ?
  • 22-05-2021, 02:23:21
    #7
    BurakCe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmayan aksamı var mı hocam 7 plus için soruyorum. Hangi şehirdesiniz bir de ?
    Cihaz sorunsuz, istanbul(avrupa)
  • 22-05-2021, 03:42:56
    #8
    6S son oluru? Cihazın sorunu var mi
  • 22-05-2021, 11:18:17
    #9
    Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6S son oluru? Cihazın sorunu var mi

    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu fiyatlar üzerinde pazarlık yada takas düşünmüyoruz.


    Cihazın herşeyi faal çalışır durumda, bir sorunu yok hocam.