• 13-08-2024, 13:09:46
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Renault Megane 4 almayı düşünüyoruz otomatik vites.

    1.5 DCi mi 1.33 benzinli mi tavsiye edersiniz?
  • 13-08-2024, 13:10:11
    #2
    Tüplü
  • 13-08-2024, 13:11:37
    #3
    Lpg
  • 13-08-2024, 13:11:54
    #4
    1.5 Dci
  • 13-08-2024, 13:14:31
    #5
    hangi araç olduğuna bağlı
  • 13-08-2024, 13:14:40
    #6
    Rampada bayılsın istiyosan benzinli, yokuşu düz yol gibi çıksın istiyosan 1.5 DCI
  • 13-08-2024, 13:15:59
    #7
    Dizeli öneririm megane ise dizel
  • 13-08-2024, 13:19:49
    #8
    Tce tabi ki
  • 13-08-2024, 13:20:57
    #9
    canlar araç şehir içi kullanılacaksa tabiki benzinli, şehir dışı uzun yol yapacaksa tabiki dizel. bu işin kuralı budur.