• 11-03-2024, 01:09:09
    #1
    https://ibb.co/ftSwDg7
    https://ibb.co/Jt7WnhD
    https://ibb.co/qgPWgJv
    https://ibb.co/gFdDKHW
    https://ibb.co/zs143wz


    Kaldırıma çıktım önüme aniden biri kırdığı için araba göründüğü gibi sol ön arka tekerlekler jantlar yamuldu sizce masraf ne kadar çıkar?
  • 11-03-2024, 01:11:12
    #2
    Hocam direkt uploas etsenize siteye, indirmeden göremiyorum fotoğrafı.
  • 11-03-2024, 01:14:03
    #3
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direkt uploas etsenize siteye, indirmeden göremiyorum fotoğrafı.
    yükledim hocam bakar mısınız
  • 11-03-2024, 01:15:32
    #4
    mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yükledim hocam bakar mısınız
    Ben arabadan anlamam sadece fotoğrafa bakmaya geldim. Ben basit bir adamım.
  • 11-03-2024, 01:16:05
    #5
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben arabadan anlamam sadece fotoğrafa bakmaya geldim. Ben basit bir adamım.
    sağolun hocam gerçekten kazanın üstüne iyi geldi bu şaka
  • 11-03-2024, 01:17:44
    #6
    mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağolun hocam gerçekten kazanın üstüne iyi geldi bu şaka
    Geçmiş olsun, dert etme bu kadar. Trafikte ne arabalar var on kaporta komple yok dolasiyorlar. Paranız olunca yaptırirsiniz.
  • 11-03-2024, 01:18:34
    #7
    hocam çok benzer şekilde bi arkadaşım kaza yaptı geçenlerde. tanıdık bi ustaya 26 bine yaptırdı arabasını. işçilik bu tutar. 7 bine de far vs aldı. 7 bin sizin arabanın modeline göre değişir ama işçilik 20-25 arası tutar diye düşünüyorum.
  • 11-03-2024, 01:21:29
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence yat uyu bugün ki acılar yarın unutuluyor. Gece kalk sahura orucunu tut yeter gerisini salla iki günlük dünya
    kazada sana bişey olmadı onun için şükret mal gelip geçer
  • 11-03-2024, 01:22:08
    #9
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben arabadan anlamam sadece fotoğrafa bakmaya geldim. Ben basit bir adamım.
    ne güldüm gece gece.
    ben yatar, tebessüm ile uyumak ömrü uzatırmış.

    konu sahibine geçmiş olsun. bende anlamam arabadan