• 02-05-2023, 21:11:30
    #37
    Minimal ve çok tatlı bir araba 😂 hayırlı olsun
    • webalya
    webalya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-05-2023, 21:25:40
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı kazasız belasız olsun inşallah. 🤲
  • 02-05-2023, 21:32:38
    #39
    Güle güle kullanın hocam, kazasız belasız, mutlu günleriniz olsun.
  • 02-05-2023, 21:52:57
    #40
    Maşallah hocam güle güle kullanın
  • 02-05-2023, 22:57:06
    #41
    Hayırlı olsun, Opel'in modeli ne olursa olsun her zaman kalitedir.
  • 03-05-2023, 00:36:24
    #42
    hayırlı olsun hocam
  • 03-05-2023, 06:47:10
    #43
    Rengi de çok güzelmiş, hayırlı uğurlu olsun
  • 03-05-2023, 08:27:52
    #44
    Fiat 500L benziyor çok güzel güle güle kullanın hocam
  • 03-05-2023, 13:54:46
    #45
    @webalya; Hayırlı olsun. ALLAH kaza bela vermesin hocam.