Opel Adam sahibi olduk...
47
●3.268
- 02-05-2023, 17:12:19Keyifli bir araç olduğu kesin
Kazasız belasız sürüşler hayırlı olsun - 02-05-2023, 19:44:17Ben de aynısını yazacaktım, ilk defa görüyorum modeli, gayet temiz gözüküyor güle güle kullanın hayırlı olsun.tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle