Opel Adam sahibi olduk...
47
●3.268
- 02-05-2023, 16:53:21Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleadwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRenk biraz bakım isteyen bir renk. Koruyacağız bir şekilde. Çok teşekkürlerVoli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Opel Adam 1.4 Easytronicadwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
556 ya mal oldu. 2017 Model, Otomatik vites, Hatasız, 20 bin km deOsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-05-2023, 16:53:28Hayırlı olsun hocam, araba çok tatlı duruyor istemsiz bakarken yüzü gülümseten bir duruşu var
- 02-05-2023, 16:56:52Merhabalar,
Allah kaza bela vermesin, güzel günlerde kullanın hocam, hayırlı olsun.